Hívj minket, ha profikra akarod bízni az autódat!
Az autódiagnosztikát leginkább egy CT vagy MR vizsgálathoz lehetne hasonlítani, ugyanis ez egy olyan speciális vizsgálati formája az autónak, amivel a szabad szemmel nem látható hibákat tudjuk feltárni.
Persze, az autó így, vagy úgy, jelzi, ha valami javításra szoruló hiba van, de egyáltalán nem ritka az sem, hogy a diagnosztikai műszer még továbbiakat fedez fel.
Ehhez természetesen speciális diagnosztika berendezés szükséges, amivel mi rendelkezünk, így teljes körű szolgáltatással tudunk fogadni.
De mit is jelent ez?
A diagnosztika nálunk nem csak annyiban merül ki, hogy kiolvassuk a hibakódot, hanem ezt követően, még külön műszeres diagnosztikát is végzünk.
Lehet, veled is előfordult már, hogy hirtelen a semmiből elkezdett világítani valami a műszerfalon, és bármit csináltál, ez a jelzés nem szűnt meg – ügyfeleink leggyakrabban emiatt veszik igénybe ezt a szolgáltatást.
Szerencsére sokan tudják, hogy ez valamiféle problémára utal, amit jellemzően a megfelelő diagnosztikával lehet feltárni.
De műszaki vizsga előtt is érdemes lehet elvégezni, hiszen előfordulhat, hogy a műszer olyan hibát talál, amivel nem engednék át az autót a vizsgán – hiába nem jelzett az autó.
Vannak persze ilyen általános diagnosztikai hibakód olvasók is, amiket bárki megvásárolhat, és sok autót lefednek, de ezek csupán csak arra jók, hogy a hibákat felismerjék.
Maga a diagnosztikai folyamat viszonylag egyszerű: rákötjük a műszert az autóra, és várjuk, hogy milyen hibakódokat dob ki.
A diagnosztika során az autó és a műszer közötti kommunikáció kiterjed minden vezérlő készülékre, tehát az autóban lévő összes számítógéppel tud kommunikálni.
Így például fény derülhet többek között:
Mivel ezek a hibakódok általánosak, így egy műszeres diagnosztikai vizsgálatot is végzünk, ami azért jó, mert így még pontosabban meg tudjuk állapítani a problémát.
Ráadásul rendelkezünk olyan dokumentumokkal, amikben a különböző hibakódok magyarázatai szerepelnek, autótípusonként.
Így pedig a teljes diagnosztikai folyamatot végig tudjuk vinni, ami azt jelenti, hogy például nem csak, hogy fel tudjuk kódolni a motor vezérlőt, hanem még az újonnan beszerelt egységeket is össze tudjuk tanítani az autóval.
Emellett pedig még a különböző autótípusok kijelzőjének a nyelvét is tudjuk módosítani, amire a legtöbb szervizben – a megfelelő diagnosztikai műszer hiányában – nincs lehetőség.
Gyakorlatilag bármelyiket.
De, hogy egy kicsit pontosabbak legyünk: az amerikai, koreai és az európai piacon lévő összes autót tudjuk diagnosztizálni.
Maga a hibakód kiolvasása, tehát a hiba azonosítása, fix áras (ezt természetesen a diagnosztikai eszköz használatával végezzük el).
Ezt akkor érdemes igénybe venni, ha csak tájékozódni szeretnél, például egy műszaki vizsga előtt.
A műszeres diagnosztikai hibafeltárásunk óradíjas, tehát időarányosan keletkezik az ár.
Műszeres diagnosztikai hibafeltárás (0,1 órás egységekben) | min. 1 óra |
---|---|
Hibakód kiolvasása | 11 900 Ft |
Óradíjak | |
Személygépjármű | 16 510 Ft |
Kistehergépjármű | 22 225 Ft |
Felgyulladt egy jelzőfény a műszerfalon? Stresszes lehet, ha nem vagyunk tisztában a jelentésével, ám aggodalomra nincs ok: erre valók a modern autódiagnosztikai eljárások!