Hívj minket, ha profikra akarod bízni az autódat!
A vezérlés cseréje (szerencsére) nem minden évben esedékes, de pontosan emiatt hajlamosak vagyunk elfeledkezni róla.
Ez a forgatókönyv nem túl szerencsés, ugyanis a vezérműszíj vagy vezérműlánc szakadása óriási kárt tehet a motorban, továbbá rendkívül veszélyes helyzeteket eredményezhet.
Összegyűjtöttük számodra a vezérléssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat: mire való, milyen típusai vannak, és hogyan zajlik a vezérlés cseréje.
Olvass tovább, és válj profivá a vezérléssel kapcsolatban!
Talán a vezérlécsere elhanyagolásának, elfelejtésének leggyakoribb oka, hogy az emberek számára nem igazán kézzelfogható téma a vezérlés: nincsenek tisztában a feladatával, nem tudják, mit kockáztatnak a tönkremenetellel.
A vezérlés kapcsolja össze a vezérműtengelyt a főtengellyel.
Amikor cserére kerül a sor, akkor nem csak a vezérműszíjat vagy -láncot kell cserélni, hanem a hozzátartózó görgőket, vízpumpát, szimeringet, olajpumpát és olajszűrőt is.
Mint látható, a vezérlés cseréje nem csak fontos, hanem nagyon összetett feladat is, amit csakis megfelelő szakemberre érdemes és szabad rábízni.
A vezérlés többféle típusba sorolható, melyeket értelemszerűen eltérő teljesítményű és célú járműben használnak.
A három gyakori fajtája a következő:
Természetesen semmi gond nincs abból, ha Te nem tudod, hogy az autód melyik fajtával rendelkezik.
Szerelőink mindhárom fajtát ismerik, továbbá az autó típusa alapján ennek utána tudnak nézni, és pontosan a megfelelő alkatrészeket fogják beszerezni a vezérléscseréhez.
Ahogy már említettük, a vezérléscsere nem csak a vezérműszíj cseréjét takarja, hanem egy komplex alkatrészcsoportét, melyek funkciója szorosan, elválaszthatatlanul összefügg.
Amikor időpontot egyeztetünk vezérléscserére, a szakemberek meghatározzák, hogy pontosan milyen alkatrészek valók a Te autódba, és az első lépés ennek a megrendelése.
Természetesen ezt mi végezzük, és amint megérkeznek az új vezérlés elemei, akkor neki is lehet látni a cserének.
A legtöbb autó esetén nem igényel nagy bontást egy ilyen szerelési folyamat, szóval (bár nem 10 percbe telik megcsinálni) nem kell hetekre nélkülöznöd majd az autót.
A felsőkategóriás járművek esetén már más lehet a helyzet: bizonyos típusoknál ki kell szerelni a motort, sőt, néha még a váltót is, hogy el lehessen végezni a vezérlés cseréjét.
Természetesen a folyamat várható hosszáról és áráról már az előzetes konzultáció során tájékoztatást fogsz kapni, így nem lesz zsákbamacska a folyamat eredménye.
Amennyiben elérkezett a vezérléscsere ideje, akkor ne halogasd sokáig, kérj időpontot hozzánk!
Tapasztalt szakembereink egyaránt foglalkoznak régi és új autókkal, márkától és típustól függetlenül.
A szerelési munkálatokat garanciális keretek között végezzük, így teljes biztonságban vagy.
Hívj minket bátran időpontért, vagy látogass el műhelyünkbe személyesen!